راهنمایی خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما از سایت، گزینه‎‌ ی ” پروازهای داخلی ” را انتخاب کنید. همچنین باید مشخص کنید که بلیط یک‌طرفه می‌خواهید یا دوطرفه. برای کامل بودن توضیحات، در این راهنما مراحل خرید پرواز دوطرفه بررسی می‌شود. بعد از انتخاب نوع بلیط، لازم است مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد مسافران را وارد کنید و بر روی گزینه‌ی جستجو کلیک کنید.

در قسمت تقویم قیمت های روزهای آینده ی ماه فعلی و ماه آینده مشخص می باشد

همچنین می‌توانید از نوار بالا، بلیط‌ها را بر مبنای قیمت و ساعت حرکت مرتب کنید.و همچنین از نموادر که در قسمت پایین هست میتوانید قیمت های روزهای آینده را مشاهده کنید .

در ضمن می‌توانید از قسمت مشکی رنگ زیر هدر بالا، جستجوی خود را تغییر دهید و نتایج جدید را مشاهده کنید.

در ضمن می‌توانید از قسمت مشکی رنگ زیر هدر بالا، جستجوی خود را تغییر دهید و نتایج جدید را مشاهده کنید.

انتخاب پرواز

در این مرحله، شما نتایج جستجو و اطلاعات هر کلاس پرواز هر بلیط ی مانند نوع هواپیما، ساعت حرکت و چارتر یا سیستمی بودن بلیط را در ابتدا برای بلیط رفت مشاهده می‌کنید. با انتخاب گزینه «جزئیات پرواز و قوانین استرداد» می‌توانید جزئیات استرداد هر بلیط را مشاهده کنید.

برای جستجوی دقیق‌تر می‌توانید از فیلترهای سمت راست صفحه استفاده کنید؛ این فیلترها شامل ساعت حرکت، نوع بلیط، کلاس پروازی و شرکت‌های هواپیمایی هستند و همچنین امکان لغو فیلترها وجود دارد. بعد از بررسی اطلاعات بلیط و انتخاب آن روی گزینه‌ی رزرو پرواز کلیک کنید.

در صورتی که در ابتدا وارد سایت نشده باشید پنجره‌ی ورود به حساب کاربری برای شما باز می‌شود. اگر قبلا در سایت ثبت‌نام کرده‌اید کافیست که شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کنید؛ در غیراین‌صورت باید ثبت‌نام کنید. به همین منظور نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و رمز عبور انتخابی خود را وارد کنید و بعد از تایید قوانین و مقررات سایت گزینه‌ی «ثبت‌نام کنید» را انتخاب کنید.

در مرحله لیست همسفرهای من بلیط رفت ‌وبرگشت شما ثبت شده و باید اطلاعات شخصی مسافران (نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی و فارسی، جنسیت، کد ملی و تاریخ تولد) را وارد کنید. اگر قبلا از سایت بلیط خریده‌اید، با انتخاب گزینه‌ی از مسافران سابق تمام اطلاعات شما وارد می‌شود. توجه داشته باشید که امکان تغییر تعداد مسافران فقط در این مرحله وجود دارد و در مراحل بعدی امکان‌پذیر نیست.

بعد از تایید قوانین و مقررات را انتخاب نمائید .

روی گزینه‌ی «ادامه‌ی خرید» کلیک کنید.

شما می‌توانید اطلاعات بلیط، درخواست‌دهنده و مشخصات مسافران را مشاهده کنید. پس از کنترل کردن اطلاعات وارد شده، آن‌ها را تایید کنید یا در صورت نیاز، از گزینه «بازگشت» استفاده کنید. با کامل کردن فرآیند پرداخت، بلیط‌ شما صادر می‌شود. همچنین اطلاعات بلیط را می توانید از طریق پیگیری مشاهده نمائید .

برای سوار شدن به هواپیما ارائه بلیط چاپی الزامی نیست.

سفر خوشی را برایتان آرزو می‌کند.